onsdag den 18. november 2015

Bogudsalg i København


Bogudsalg i København


Denne weekend, besøgte jeg hovedstaden. Planen var at komme på en masse sightseeing, men så gik vi forbi en kirke. Jeg er ateist, så kirker er ikke noget, jeg bruger tid på, før jeg kom forbi denne!
De havde nemlig bogudsalg! Hvert eneste bog kostede 25 kr. I alt fik jeg købt 10 bøger derinde, så jeg kom af med 250 kr. Det er sindsygt billigt! I Politikens Boghal så jeg dog Bogtyven, som jeg også investerede i. Jeg kom også et smut forbi Vangaards Antikvariat, der havde 50% på alle bøger.
Efter Bogforum havde jeg faktisk sagt til mig selv, jeg ikke måtte købe flere bøger i november. Det holdt dog knap så længe.

Her er listen over bøgerne, jeg købte:
  • Homer: The Odyssey
  • Anders Björkelid: Fortællingen om Blodet: Ildbærerne
  • Tom Wolfe: Back to Blood
  • Kimberly Derting: Body Finder - Ekkoets forbandelse
  • E. L. James: Fifty Shades Darker
  • Scott Westerfeld: Specials
  • Jacky Trevane: En god muslimsk hustru
  • Shannon Stoker: The Registry
  • Alison Weir: Elisabeth the Queen
  • Bernard MacLaverty: The Anatomy School
  • Kresley Cole: The Immortals After Dark - Kiss of a Demon King
  • Jules Verne: Rundt om Jorden
  • Khaled Hosseini: Under en strålende sol
  • Markus Zusak: Bogtyven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar