lørdag den 17. oktober 2015

Bogforum på vej

Bogforum 2015 nærmer sig!

Om 3 uger er der endnu en gang Bogforum!
Sarah og jeg gentager successen fra sidste år, hvor vi var med for første gang.
Sidste år kom jeg hjem med 13 bøger, hvoraf en var en signeret version af Jussi-Adler Olsens bog Kvinden i buret. :D
I alt brugte jeg ca. 800 kr. den dag eksklusiv billet og transport.
Her hvor jeg bor, har biblioteket arrangeret, en bus kommer og henter os tidligt lørdag morgen, og så begiver vi os afsted mod Bellacenteret.
Vi vender snuden hjem sidst på dagen, hvor vi forhåbentligt er mange bøger rigere! :P
I år kommer de kendte forfattere af henholdsvis serierne: Nattens hus og Slettet trilogien.
Bedst af alt så signerer de også! :O :D 
Inden jeg fandt ud af, de kom til Danmark, havde jeg faktisk læst de fleste af bøgerne. 
Jeg gik derfor lidt i panik, da nyheden havde ramt mig, for jeg ejede ingen af deres bøger... FØR NU!
Leveret til fordøren kom disse smukke bøger til mig! :D


I kan se programmet for weekenden her: Bogforum 2015
Det er helt klart et besøg værd, hvis I er til bøger. 
Dog skal I være opmærksomme på, at størstedelen af bøgerne derovre er på dansk.

-Thereza

Ingen kommentarer:

Send en kommentar