fredag den 16. oktober 2015

Praktikant

Praktikant hos Rosinante & Co.

I uge 38 landede jeg i København, hvor jeg skulle være praktikant ugen ud.
For at komme ud og se de forskellige feltområder besøgte jeg blandt andet grafikeren Alette, som virkelig fik sat min kreativitet på prøve :P


Sidst på ugen var jeg et smut i Børnenes Boghandel, så jeg kunne se markedsføreringen derfra, hvor jeg fik en masse inspiration fra de smilende damer mht. hvilke bøger jeg burde læse i fremtiden. 
Min praktikuge faldt (heldigvis) sammen med Kenneth Bøgh Andersens reception hos Rosinante & Co.
Der blev fejret, han havde 15-års jubilæum hos forlaget, og at hans nyeste bog Den faldne engel udkom 2 dage forinden.
Dagen endte med en signeret udgave af bogen til heldige mig! 
I løbet af ugen fik jeg lavet samtlige konsulentudtagelser, en pressemeddelelse og en salgstekst.
Det var en henrivende oplevelse, hvor jeg fik et helt andet syn på det at være redaktør ved et forlag. :D


Jeg håber, I har en god efterårsferie!



-Thereza


Ingen kommentarer:

Send en kommentar