fredag den 15. januar 2016

Udsalg i Bog og Idé

Min trofaste læser og dejlige veninde Sarah notificerede mig om et bogudsalg i vores lokale Bog og Idé. Jeg fulgte (selvfølgelig) op på anmodningen, men havde egentligt ikke for høje forventninger, da det sjældent er noget stort i Bog og Idé. Forbløffelsen var derfor vildt stor for mig, da jeg så tre hylder med bøger på udsalg, hvor prisen rangerede fra 10 til 50 kr.

Jeg købte bøgerne:
  • Torbjørn Færøvik: Maos rige
  • Alan Forrest: Napoleon
  • Morten Vestergaard: Pigen fra Auschwitz
  • Tom Reiss: Den sorte greve
  • Karen Thompson Walker: Miraklernes tid
  • Kami Garcia / Margaret Stohl: Beautiful Creatures: Stormvind
  • Jens Lapidus: Cash
Min smag i bøger afspejler sig også lidt i disse bøger, jeg har købt. Bøgerne strækker sig over genrene: Historisk fiktion, science fiction, fantasy og krimi. Specielt historisk fiktion og fantasy er noget, jeg læser meget af.


Jeg adderede bøgernes originalpris, hvilket i alt blev 1910 kr. Jeg betalte dog kun 270 kr. for dem i alt, så jeg sparede 1640 kr. på i alt 7 bøger! I gennemsnittet sparede jeg dermed 234 kr. pr. bog, jeg investerede i! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar