søndag den 31. januar 2016

Bogindkøb

Torsdag d. 28 kl. 7.00 startede årets store udsalg hos Bog og Idé.
Jeg købte disse 6 bøger til i alt 100 kr.:

Danielle Steel: Zoya
Vanessa Diffenbaugh: Blomsternes hemmelige sprog
Christiane Hoff Kindberg: Slægters kamp
Erik Juul Clausen: Spionen fra Atlantis
Henrik Qvortrup: Q
J. Courtney Sullivan: Forbindelser


Denne gang har jeg købt bøger, som omhandler emner såsom samfundet og relationer mellem personer.
Den dyreste bog var Q af Henrik Qvortrup, der kostede 50 kr., hvilket er ekstremt billigt, da bogen koster henholdsvis 299 kr. hos Saxo og Arnold Busck.
De andre 5 har jeg købt for 10 kr. pr. stk., hvilket ifølge mig er et kup! Alle bøgerne er fra Bog og Idé udover Zoya, som jeg købte i en lille genbrugsbutik, der heldigvis også forhandler bøger.

Arnold Busck vil ikke være foruden et udsalg, så den 23. februar kl. 9.00 er der officielt udsalg, men det er muligt at komme til førudsalg dagen før. :P

Har I købt nogle gode bøger i år eller kan I anbefale nogle gode bøger?
- Thereza

Ingen kommentarer:

Send en kommentar